søndag 13. november 2011

Smått, men godt

Det er de små prosjekters tid, ser det ut til, og det jeg har
laget i det siste er følgende:

Mannen sine lovede tovede ;o)
Droppet brettekanten, men syns det var greit å ha mønsteret for masketall
og fellinger. Strikket i Fritidsgarn, puttet inn litt rester
så han skal kjenne dem igjen.....


 Så er det et par pulsvanter, som jeg fant når jeg var innom Vibbedilles blogg.
Dit må jeg rett som det er, der kommer kreativitet og livsglede
strømmende mot deg, fantastisk godt for humøret mitt iallfall!
Men tilbake til pulsvantene, Lacy Fingerless Gloves,
Mine er strikket i Sandnes Alpakka, og hadde jeg droppet 2-3 omganger
på vrangborden hadde jeg klart meg med ett nøste :)
(og mønsteret er faktisk det samme som på alpakka-jakken min
i samme farge, sånn helt tilfeldig!)

Og idag er det bare to uker til første søndag i advent! Jøje meg,
det er helt sprøtt..!
Jeg har fått inspirasjon og drahjelp på Hobbyboden til å strikke
en versjon av denne julekrybben.
Vi er flere som gjør det sammen og det er så koselig :)
Første del er ferdig, og disse skal bare få stå fremme helt til jul.
Et ordentlig puslearbeid, men tror det blir verdt innsatsen.
Kan ikke tenke meg noe bedre å bruke garnet mitt på :)

Nå gleder jeg meg til resten av dagen,
skal kose meg i "strikkestolen"  ;o)

Ingen kommentarer: