søndag 5. februar 2012

Hvor ble januar av?

"Nytt år, nye muligheter", men samme gamle kjerringa..
Intensjonen om å blogge litt oftere har det ikke blitt mye av nei!
Men strikket har jeg gjort da, mest smått. På Hobbyboden er jeg med
på et-par alonger, og det har i januar resultert i dette:



I TopptTå-alongen var temaet tær. og da synes jeg disse sokkene passet veldig godt!
Mønsteret heter Hubby House Socks, og mine er strikket i Alize Superwash (Ullgarn jeg kjøpte i Tyrkia i sommer :) og Fabel (det sorte) Et tå-opp mønster, liker det jeg :)


I Flettegalskapen som perjorun satte i gang var et av alternativene
 en Uglelue, og den ble strikket og heklet i diverse rester.
Astrid er veldig fornøyd, men synes nok at alle uglene burde få øyne - jeg har gitt "syn"
til bare denne ene.

Ja, dette var starten på året, og "om ikkje så brått" blir det et innlegg til
om mitt siste januarprosjekt (c",)

Nå tar jeg på meg ull-lue, ullvotter, ullskjerf og ullsokker, og går meg en
tur i en vinterkald kveld!


Ingen kommentarer: