søndag 28. april 2013

It's all coming back to me now

Jeg har strikket meg ny, "gammel" jakke, etter et mønster som jeg fikk
midt på 80-tallet. Strikket mange sånne gensere for Dales Garn og Trikotasje :)


Vanse-garn finnes nok ikke mer, så jeg valgte Alaska fra Drops.
Tykt garn på tykke pinner går raskt unna, og selv om det er årevis siden
jeg har klipt og montert slik, gikk det overraskende greit.
Ferdig for over en uke siden, men det tar litt tid med denne fotograferingen ;0)


Det gikk med ca 650g grått, 100g blått og bare litt av det sennepsgule.
Pinner nr 4.5 og 5.5
Det var artig å strikke dette mønsteret igjen, og det har blitt en del mimring
mens jeg strikket. Ikke bare pga minner knyttet til strikkingen, men
andre ting som har skjedd nå har ledet tankene på "gamle stier".
Og derfor har jeg kalt jakken min, som overskriften sier,
 "It's all coming back to me now",
og da slenger jeg med denne vakre sangen:
(Ser i ettertid at denne linken ikke funker på iPaden, men det er altså Celine Dion ;o) 
Ønsker deg en fin søndagskveld  c",)


Ingen kommentarer: