fredag 7. september 2012

Fredagsblogging....

...er ikke noe jeg har for vane, men det er verdt et forsøk tenker jeg. 
Eller er jeg så trett at det bare blir rør..? Time will show :)

En dame som blogger like sprudlende uansett dag, er Vibbedille. Og det
har gitt henne mange lesere, 300 000 har hun nådd nå, og JUBILERER med en
flott Gi-bort, i umiskjennelig "Tante-Gal-stil"
 Hun lurer rett og slett på hva vinneren ønsker å finne i denne posen!
Lykke til, alle som er innom der og tar lodd - nei, sauer er det visst vi tar ;o)

Strikker gjør jeg jo, og en jakke har det blitt av et deilig garn innkjøpt på Englandsferie
i sommer; Rowan felted tweed heter det. 
Og mønsteret er Etude in stripes
Har ikke fått tatt bilde med selv inni, men...kanskje like greit c",)
Liker jakken veldg godt. Strikket ovenfra og ned, liker jeg også veldig godt!

Er i gang med ny jakke, en tykk flettesak, gleder meg til å få den ferdig,
- MEN da kan jeg ikke sitte her å trykke på taster!

Tilbake til strikkepinnene ;o)
Ønsker deg en god helg!

2 kommentarer:

Vibbedille sa...

Kjempekoselig at du vant! Nå håper eg bare noe av alt garnet faller i smak ;)

Klem Vibbedille ;)

hobbyvenn sa...

Gratulerer med den flotte premien. Skal bli spennende å se hva du lager av alt garnet med tiden. Flott blogg du har, og jammen er du flittig med pinnene. Flott jakke.