søndag 11. mars 2012

Halvgjort er velgjort!

Det gjelder i hvert fall i dette tilfellet; har strikket et sjal
etter mønsteret til "Det hele kongeriget".
Likte så godt både mønsteret og garnet når jeg strikket teppet,
at jeg gikk igang med trekant-varianten med det samme.




Sjalet er strikket i Rheuma Thermal Wolle (nå: Fine Wool) på
pinne nr 3.5. Det er blekt rosa, og veier 81 gram :)

Det er helt umulig å få inn flere bilder her, snodig hele bloggingen
for tiden...Men litt flere bilder av herligheten finnes på ravelry-siden min :)

Ute i bloggverden er det utrolig mange flotte, dyktige, inspirerende og humørfylte damer.
En av dem jeg stadig må innom er Vibbedille. Der er
jeg ikke alene om å komme på besøk, og hun feirer besøkstallet sitt med en


Helgen er over, ønsker alle en varm og lys ny uke :)

2 kommentarer:

Tesha sa...

Dette mønsteret er så nydelig, enten det kommer i halv-eller helvariant!

duBedåre sa...

Sjalet ser helt nydelig ut! Kos deg med det! Sikkert godt å tulle seg inn i nå når vårvarmen er litt upålitelig.